Piagam Pelanggan | PERPUSTAKAAN SULTAN ABDUL SAMAD
» MENGENAI PERPUSTAKAAN » Maklumat Korporat » Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan

PIAGAM PELANGGAN

  1. Mengendali pendaftaran / permasalahan keahlian dalam tempoh 30 minit.
  2. Menyusun semula buku yang dipulangkan pengguna dalm tempoh satu (1) hari bekerja.
  3. Melaksanakan kelas Program Literasi Maklumat mengikut masa yang ditetapkan.
  4. Menyediakan hasil penelitian maklumat dalam tempoh lima (5) hari bekerja.
  5. Memberi maklumbalas pertanyaan rujukan penyelidikan dalm tempoh dua (2) hari bekerja.

 Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2019  

 

Klik untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Januari 2019.

Klik untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Febuari 2019.

Klik untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Mac 2019.

Klik untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan April 2019.

Klik untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Mei 2019.

Klik untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Jun 2019.

Klik untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Julai 2019.

 

 Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2018  

 

Klik untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Januari 2018.

Klik untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Febuari 2018.

Klik untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Mac 2018.

Klik untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan April 2018.

Klik untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Mei 2018.

Klik untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Jun 2018.

Klik untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Julai 2018.

Klik untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Ogos 2018.

Klik untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan September 2018.

Klik untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Oktober 2018.

Klik untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan November 2018.

Klik untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Disember 2018.

 

 Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2017

 

Klik di sini untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Januari 2017.

Klik di sini untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Februari 2017.

Klik di sini untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Mac 2017.

Klik di sini untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan April 2017.

Klik di sini untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Mei 2017.

Klik di sini untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Jun 2017.

Klik di sini untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Julai 2017.

Klik di sini untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Ogos 2017.

Klik di sini untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan September 2017.

Klik untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Oktober 2017.

Klik untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan November 2017.

Klik untuk melihat Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Disember 2017.

 

 

Kemaskini:: 13/08/2019 [syafini]

PERKONGSIAN MEDIA

PERPUSTAKAAN SULTAN ABDUL SAMAD
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
03 9769 8642
03 9769 4747
B1566349424